We zijn weer thuis - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Rob Mensink - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Rob Mensink - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg Rob

17 Oktober 2016 | Nederland, Hoofddorp

Hallo allemaal,

Toch nog even een afsluitend bericht.
Afgelopen donderdag 13 oktober 2016 om 09:30 Amerikaanse tijd hebben we ons laatste hotel van deze reis in Santa Monica verlaten.
Allebei onrustig geslapen. waarschijnlijk omdat we beseffen dat het nu echt afgelopen is en dat we over een "paar" uurtjes onze geliefden weer zien.
de laatste paar biertjes die nog in de auto lagen achtergelaten bij de parkeerwachter en vervolgens in de drukte naar Los Angeles Airport.
Hier de auto weer ingeleverd. Dat gaat makkelijk! Lange rij ander auto's voor ons. Je sluit achter in de rij aan. Laat de sleutels in het contact zitten. Ze scannen de auto, lezen de kilometerstand af en dat is het.
GEREDEN KILOMETERS: 4576 KM OFWEL 2860 MILES.

Vervolgens in de bus naar het vliegveld.
Hier de laatste dollars opgemaakt aan een lunch en water voor onderweg.
zitten we bij de gate te wachten op het moment dat we kunnen boarden, blijkt (oud) collega Johan Bakker, sluiswachter in Spaarndam, met vrouw en zoon tegenover ons te zitten.
Zij waren vier weken bij zoon op bezoek geweest. De wereld is dus echt klein ondanks alle uitgestrektheid die we de afgelopen weken hebben gezien.

Onderweg heb ik nog een half uur geslapen en Stijn niets. Netjes op tijd na een reis van bijna 10 uur, op vrijdag 14 oktober 09:00 Nederlandse tijd komen we aan op Schiphol waar Trees ons staat op te wachten.

Thuis koffie met appelgebak en wachten op Lisanne opwachten die rond half een uit school komt.

Dikke knuffels........

EN DAN IS HET ECHT, ECHT, ECHT AFGELOPEN.

• 17 Oktober 2016 - 17:24

Katinka:

Bedankt voor de mooie verhalen, zodat we mee konden genieten. Het is ook mooi om alle foto's te zien. Xxx